Opis zajęć

Nie bój się latać!

AirYoga jest wspaniałym połączeniem zabawy oraz wysiłku fizycznego. Joga w chustach/na hamakach jest szczególną praktyką mięśni, koordynacji oraz koncentracji. Fantastycznie zwiększa gibkość i ruchliwość stawów, wzmacnia mięśnie brzucha, ramion oraz nóg. Umożliwia zdolność praktykowania zaawansowanych asan bez obciążania kręgosłupa i pozwala utrzymywać ciało w wymagających pozycjach dłużej. Zwiększa zakresy ruchu w stawach bez zbędnego napięcia i bólu.

Air-asany polepszają ukrwienie i dotlenienie mózgu, co dobrze wpływa na koncentrację i koordynację.

Zajęcia rozpoczynamy od krótkiej rozgrzewki, która pozwala zaprzyjaźnić i oswoić się z hamakiem. Następnie odrywamy się od ziemi praktykując air-asany. Końcowym etapem zajęć jest relaks w delikatnie kołyszących się w hamakach.

Na zajęciach AirYogi wymagany jest strój gładki, pozbawiony wszelkich ostrych elementów, typu zamki, nity itp.

Liczba miejsc ograniczona

Szczegóły

Poziom trudności: 0 – 3

Instruktorzy: Ulla, Agnieszka

Zobacz grafik


Legenda

  • 0 - osoby początkujące
  • 1 - osoby praktykujące co najmniej jeden rok
  • 2 - osoby praktykujące systematycznie co najmniej dwa lata
  • 3 - osoby zaawansowane o systematycznej praktyce powyżej dwóch lat