vinyasa slow

Opis zajęć

Istotnym elementem praktyki jogi jest oddech, to on łączy umysł z ciałem. Na tych zajęciach praktykować będziemy Vinyasę czyli ruch ciała połączony z oddechem, płynne przejścia z jednej pozycji do następnej. Rytmem zajęć będzie tempo naszego oddechu, a celem obserwacja ciała, umysłu i oddechu. Narzędziami będą pozycje (asany) i ćwiczenia oddechowe (pranajamy) oraz skupiony umysł. Po wysiłku wykonanym z uśmiechem, z uśmiechem będziemy się rozluźniać. Będziemy oddychać świadomie i świadomie będziemy się poruszać.

Praktyka Vinyasy Yogi przynosi równowagę w ciele i umyśle, równowagę pomiędzy tym co prawe i lewe, głębokie i płytkie, silne i słabe, gorące i zimne, mokre i suche, twarde i miękkie, stabilne i ulotne. Praktyka pozwala wyważyć złoty środek. Wprowadzeni w pierwotny trans naszego oddechu dochodzimy do wiedzy drzemiącej w każdym z nas. Gramy na własnym ciele, uzyskując rezonans i harmonię. Przebudzamy ciało i otwieramy umysł. Dzięki praktyce zwiększają się nasze możliwości, wibracja podnosi się. Tak by każdy mógł odnaleźć zdrowe samopoczucie, spokój i szczęście. Uczymy się siebie.

Zajęcia przeznaczone są dla wszystkich, którzy, chociaż na chwilę, potrafią skoncentrować się na oddechu.

Szczegóły

Poziom trudności: 0 – 2

Instruktorzy: Ifa, Agnieszka

Zobacz grafik


Legenda

  • 0 - osoby początkujące
  • 1 - osoby praktykujące co najmniej jeden rok
  • 2 - osoby praktykujące systematycznie co najmniej dwa lata
  • 3 - osoby zaawansowane o systematycznej praktyce powyżej dwóch lat