Opis zajęć

Zajęcia Pilates dla Kobiet w ciąży są bezpieczną i polecaną formą ruchu w tym wyjątkowym dla kobiety czasie.

Odpowiadają one na szczególne potrzeby kobiet w tym okresie, zmniejszają związane z ciążą dolegliwości i pomagają przygotować ciało do porodu. U podstawy metody Pilates leży wzmacnianie mięśni głębokich, które stabilizują kręgosłup, co zapobiega między innymi często występującym w ciąży bólom pleców w odcinku lędźwiowym. W czasie ciąży ciało kobiety i środek ciężkości zmieniają się z tygodnia na tydzień dlatego na zajęciach Pilates dla Kobiet w ciąży uczmy się jak zachować poprawną postawę oraz pracujemy nad równowagą. Wzmacniamy mięśnie nóg, które noszą coraz większy ciężar i pracujemy nad stabilizacją stawów. Wykonywane na zajęciach ćwiczenia poprawiają samopoczucie i rozwijają świadomość ciała, a także poprawiają krążenie krwi, co zapobiega skurczom i żylakom. Pogłębiamy uważność oddechu i uczymy się świadomej pracy mięśni dna miednicy co relaksuje i przygotowuje te mięśnie do porodu oraz zmniejsza ryzyko opadania dna miednicy i nietrzymania moczu po porodzie, a co najważniejsze przyczynia się do szybszego powrotu do formy po porodzie.

Zanim przyjdziesz na zajęcia KONIECZNIE zapytaj swojego lekarza czy nie masz żadnych przeciwwskazań.

O instruktorce

Jestem certyfikowaną instruktorką Pilates. Uprawnienia uzyskałam w szkole Open Mind na kursach Pilates MAT I i Pilates Intermediate. Cały czas poszerzam swoją wiedzę i umiejętności. Poza tym uczę się tańca współczesnego w Szkole Tańca Współczesnego pod okiem Natalii Draganik. Ukończyłam różnorodne warsztaty z zakresu pracy z ciałem, tańca i performance. Interesuje mnie rozwijanie świadomości ciała poprzez wykorzystanie różnych technik.

Szczegóły

Poziom trudności: 0 – 3

Instruktorzy: Aga

Zobacz grafik


Legenda

  • 0 - osoby początkujące
  • 1 - osoby praktykujące co najmniej jeden rok
  • 2 - osoby praktykujące systematycznie co najmniej dwa lata
  • 3 - osoby zaawansowane o systematycznej praktyce powyżej dwóch lat