Opis zajęć

Metoda ta opiera się na ćwiczeniach opracowanych przez Josepha Pilatesa, a następnie zmodyfikowanych zgodnie ze współczesną wiedzą o anatomii i biomechanice. Trening Pilates wzmacnia mięśnie głębokie podtrzymujące kręgosłup i uczy ciało utrzymywania poprawnej, bezpiecznej dla niego pozycji. Efektem regularnych ćwiczeń jest poprawa postawy, zwiększenie świadomości ciała oraz siła i elastyczność mięśni.

Zajęcia Pilates to ćwiczenia wykonywane na macie w wolnym tempie. Podczas zajęć skupiamy się na oddechu, napięciu odpowiednich mięśni i na poprawnym ułożeniu kręgosłupa. Metoda Pilates jest bezpieczna dla każdego bez względu na wiek, kondycję czy prowadzony tryb życia. Dzięki indywidualnemu podejściu każdy uczestnik zajęć pracując w swoim tempie wykonuje ćwiczenia na poziomie swoich możliwości.

Ćwiczymy w wygodnym stroju i skarpetkach.

O instruktorce

Jestem certyfikowaną instruktorką Pilates. Uprawnienia uzyskałam w szkole Open Mind na kursach Pilates MAT I i Pilates Intermediate. Cały czas poszerzam swoją wiedzę i umiejętności. Poza tym uczę się tańca współczesnego w Szkole Tańca Współczesnego pod okiem Natalii Draganik. Ukończyłam różnorodne warsztaty z zakresu pracy z ciałem, tańca i performance. Interesuje mnie rozwijanie świadomości ciała poprzez wykorzystanie różnych technik.

Szczegóły

Poziom trudności: 0 – 3

Instruktorzy:Aga

Zobacz grafik


Legenda

  • 0 - osoby początkujące
  • 1 - osoby praktykujące co najmniej jeden rok
  • 2 - osoby praktykujące systematycznie co najmniej dwa lata
  • 3 - osoby zaawansowane o systematycznej praktyce powyżej dwóch lat